Toshiba 40TL838G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba 40TL838G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

mraaijman 04-11-2013
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

ik vind het mooi en een goed beeldkwaliteit. ik vind dat hetgeluid wel wat beter had gekundt maar niet alles is perfect.

sorayanaomy 01-05-2012
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

het geluid is best goed voor een led tv. voor heen een led samsung tv gehad maar die was slechter van geluid. beeld is wisselend dus denk dat dat aan de uizending ligt. vaak zie ik wel heelle kleine blokjes in beeld zeker bij oude programaas. gebruiksaanwijzing vind ik tebekropt. en dat wordt het lastig om dat optezoeken als je iets niet snapt of niet lukt.
vind het zeker voor de prijs een goed toestel.

Joyce17 02-04-2012

Geweldige TV.
Voor mij voldoende mogelijkheden.
Heel mooie kleuren en goed geluid.
Ik heb zeer zeker geen spijt,
dat ik deze Toshibe 40 inch tv met 3D heb gekocht.
Met een blu-ray speler perfect voor 3D.
Jammer dat er geen 3D bril bij zit.
Verder is dit een perfecte TV voor mij.

Frohike 27-02-2012
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Kijk nu een dikke maand naar deze TV en blijf mij verbazen over het geweldige beeld. Gekocht voor nog geen € 500,00 inclusief gratis 3D Blu-Ray speler, HDMI kabel en twee 3D-Blu Ray films. Geweldige beeld, voldoende geluid en met 3D voorbereid op de toekomst. Ook niet onbelangrijk: Deze TV heeft een fijne, mat-zwarte smalle omlijsting dus geen last van spiegelingen en ziet er gewoon TOP uit. Nog wel even een 3D Bril van Toshiba scoren ... de ervaringen hiermee volgen later. Maar tot nu toe 100% blij met deze TV. Ook met de huidige online-prijzen een absolute aanrader.

Ferry1964 18-03-2012

Bij welke winkel heb je hem gekocht dat je een Blu-Ray speler enzo erbij kreeg

RJ V 18-02-2012
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Het is een goede LED TV zonder al teveel extra's die je (eigenlijk) niet nodig hebt. De beeld kwaliteit is echt heel goed te noemen. Buitengewoon scherp en helder met mooie natuurlijke kleuren. Goed minimalistisch design. Een aanrader!

jippieaiee 02-02-2012
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Perfect kwaliteit, heel veel mogelijkheden. Zelfs met cam module van smit en ziggo gaat prima samen. Super beeld kwaliteit in het digitale. Zeer gebruiks vriendelijk in een klein kwariertje alles geinstalleerd. Herkend zelfs het netwerk met mediaplayer.

W. Jansen1975 21-01-2012
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Sinds een paar dagen heb ik deze Toshiba en ben zeer tevreden. Echt een verschil met m'n vorige lcd tv van phillips. Mooi helder beeld en ook het tv signaal weet hij om te vormen tot een mooi strak beeld ook al heb ik nog geen HD ontvanger. Via mijn media speler al een paar 3D films bekeken en ook dat ziet er goed uit. Installatie verliep erg makkelijk en ook de tv op internet aansluiten en met mijn pc verbinden ging makkelijk. Bijna plug en play!

Minpunt vind ik het geluid. Dat klinkt niet zo geweldig. Maar ja in zon platte tv kun je ook geen fatsoenlijke speakers kwijt. Wanneer ik de tv aansluit op m'n reciever dan klinkt het allemaal wel weer goed dus dat is ook makkelijk op te lossen.

Wat ik raar vind, is dat er een beetje vertraging zit in de overdracht van mijn mediaspelers en mijn decoder van de schotel. wanneer ik het geluids signaal van mijn decoder direct aansluit op m'n reciever, loopt het geluid niet synchroon met het beeld. Dit is ook het geval met mijn externe mediaspeler. Geluid moet dus via de tv worden gestuurd naar de reciever dan gaat het goed.

Wat ik ook jammer vind is dat als je geen 3D film kunt afspelen die op een USB stick staat via de interne mediaplayer. Je kunt dan niet kiezen voor 2D of 3D weergave.

Verder een hele mooie fijne tv voor een strakke prijs!

Jan-Maarten 27-01-2012

Hoi. Er zit een hd ontvanger in. Dvb-c of iets dergelijks

Wjansen1975 29-01-2012

Ik heb een schotel dus heb niets aan de ontvanger in de tv.

Bottelierp 19-01-2012
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Prima televisie. Uitstekend beeld.
Ook de 3d weergave met bril is ronduit fanatastisch.
Het gebruiksgemak is goed, niet teveel toeters en bellen.
Een vergelijk met de vorige televisie is niet te maken.
Het kijkplezier is met 100% vergroot.
Ga de TV zeher aanbevelen in mijn kennisenkring.

Andi 1945 07-01-2012
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Ik was altijd merk vast,maar nu ik de beelden in de winkel zag,had ik eigenlijk veel eerder moeten overstappen.
Mooie en zeer rustige kleuren.
Vormgeving,dun en mat zwart,wat ook rust geeft.
Opstarten doet hij zelf, alleen de stekker er in en aanzetten.
Het geluid vind ik ook klasse,maar of ik ook alle mogenlijkheden ga gebruiken?Pc;USB,Blu-ray ??Echt schiterend en een echte aanrader.

k.ramau 17-12-2011
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Goede televisie. Goed beeld. Zou eenieder aanbevelen.
3D dat is niet niks. Mooi beeld. Zeker halen deze televisie. Vooral voor de olympische spelen en wereldkampioenschap voetbal in 2014.

Hans7987987987 17-12-2011
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Een prima toestel naar mijn mening. Dit omdat:
- Het toestel gemakkelijk is in te stellen.
- Een goed vloeiend beeld geeft bij bewegende beelden. Hier zijn veel verschillen in tussen de tv’s die op het moment op de markt zijn.
- Een mooie kleur-rijkheid bied. Rood is bijv. net zo rood als dat het in het echt zou zijn. Het beeld geeft dus realistische kleuren weer. Wat ik ook super gaaf vind aan dit toestel is dat hij zwart ook daadwerkelijk weergeeft als echt zwart en niet een grijsachtig zwart!
- Omlijsting is niet, zoals bij de meeste tv’s op het moment, een hoogglans omlijsting maar een mooie donkere, dunne, doffe aluminium omlijsting.
- Ik weet dat Toshiba goeie producten produceert op het moment, maar wat ook mee heeft gespeeld in mijn beslissing is dat ik alsnog 3 jaar aan huis service heb bij Toshiba. Dit gaf mij toch een stukje zekerheid en bij de winkel waar ik dit toestel heb aangeschaft kreeg ik er standaard 5 jaar garantie op (dit is normaal bij Toshiba 3 jaar). Dit samen leek mij een hele goede service zo.
- Het 3D werkt heel goed en ziet er fantastisch uit. Ik krijg normaal moeien ogen bij het kijken van 3D maar bij deze tv heb ik dit niet. Ook kreeg ik een gratis 3D blueray-speler cadeau als bedankje voor de aankoop van Toshiba. Deze kreeg ik behoorlijk snel thuis gestuurd.
- Hij is voorzien van de nieuwste snufjes zoals inderdaad het 3D gedeelte maar ook het internet tv.
- Kortom, EEN GEWELDIGE TV!
Tip: Wil je de echte bioscoop ervaring thuis creëren? Schaf een 5.1 3D blueray-homecinema set aan. Ik heb nog niet gekeken of deze er ook zijn van Toshiba. (hoop het wel)

prem1951 16-12-2011
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Mooie televisie. Jammer dat de 3d brillen zo zijn. Goed beeld. Actieve 3d waardoor het beeld veel duidelijker is. Een homecinema is wel aan te raden!

HanWil 16-12-2011
Geschreven voor: Toshiba 40TL838G

Ik heb nog maar zelden zo'n korte gebruikershandleiding mee gemaakt, het zijn niet veel pagina's en hoef je dus ook niet veel door te nemen om te beginnen. Je hoeft dus bij een evt foutmelding/storing veel na te pluizen. Op het moment dat je de stekker in het stopcontact stopt start de tv direct op en wordt je begeleidt door de instellingen. Ik kreeg geen signaal kreeg bij het zoeken naar zenders. Dit komt omdat wij kijken via een HD decoder dus moet je de tv ook instellen op de gewenste aansluiting, in ons geval HDMI 1. Dit had wel wat duidelijke omschreven mogen worden in het boekje. Ik mis wel de aan/uit knop en de enigste optie de tv geheel uit te zetten is door de stekker eruit te trekken. Dat wordt in elk geval geadviseerd als je bv langer tijd weg bent.